Doprava a platba

Při nákupu výrobků značky Artgeist máte dopravu ZDARMA bez ohledu na výši objednávky!

Při nákupu nad 5000 Kč ostatních značek máte dopravu ZDARMA! (Neplatí pro dopravu na Slovensko.)

V případě vrácení zboží, kdy Vaše objednávka již nesplňuje podmínky "Dopravy zdarma" (tzn. nepřesahuje 5000 Kč), vám poštovné bude odečteno zpětně z dobropisu (dle běžných cen dopravy v našem e-shopu).

Platba

Používáme zabezpečenou platební bránu ShoptetPay, na výběr máte z těchto možností plateb:

  • online platba kartou
  • rychlá platba přes Vaší banku
  • Apple Pay
  • Google Pay

Pokud jste státní společnost či nezisková organizace nebo firma, nabízíme také možnost platby na fakturu. Po objednání zboží Vám nejprve zašleme fakturu, na základě níž za zboží zaplatíte.

Pro platby využíváme bankovní účet vedený u ČSOB:

  • č.ú. 296494176/0300
  • IBAN našeho účtu je: CZ75 0300 0000 0002 9649 4176
  • BIC/SWIFT je: CEKOCZPP

Doprava

Česká pošta Balík do ruky - 99 Kč

  • poštovní doručovatel Vám doručí balík na uvedenou adresu
  • o doručení balíku budete informováni emailem nebo SMS zprávou od České pošty
  • pokud Vás poštovní doručovatel nezastihne, balík bude uschován na pobočce České pošty. A to nejdéle 6 dní
  • před převzetím prosím zkontrolujte stav balíku, zda není obal poškozený a pokud máte pocit, že je zboží poškozené, pak jej nepřebírejte. Po převzetí zásilky již nemůžeme za Vás reklamovat poškození při přepravě. Nezapomeňte nás prosím o tomto stavu informovat na email info@stylovybyt.cz nebo telefonním čísle 777 155 555. Pokud zjistíte, že je zboží poškozeno přepravou až po jeho převzetí, kontaktujte zákaznickou linku České pošty na čísle 840 111 244. Reklamaci poškozené zásilky můžete uplatnit zpětně, a to do 3 dnů.

Česká pošta Balík na poštu - 97 Kč

  • zásilku si vyzvednete na Vámi zvolené pobočce České pošty
  • o možnosti vyzvednutí zásilky Vás Česká pošta bude informovat emailem nebo SMS zprávou, ve které najdete kód pro vyzvednutí zásilky
  • balík prosím zkontrolujte a pokud vidíte poškození, pak jej nepřebírejte. Po převzetí zásilky již nemůžeme za Vás reklamovat poškození při přepravě. Nezapomeňte nás prosím o tomto stavu informovat na email info@stylovybyt.cz nebo telefonním čísle 777 155 555. Pokud zjistíte, že je zboží poškozeno přepravou až po jeho převzetí, kontaktujte zákaznickou linku České pošty na čísle 840 111 244. Reklamaci poškozené zásilky můžete uplatnit zpětně a to do 3 dnů.

Česká pošta EMS - 190 Kč

  • garantovaná služba České pošty - doručení zboží do 24 hodin i o víkendu (ve větších městech)
  • poštovní doručovatel Vám doručí balík na uvedenou adresu
  • o doručení balíku budete informováni emailem nebo SMS zprávou od České pošty
  • pokud Vás poštovní doručovatel nezastihne, balík bude uschován na pobočce České pošty, a to nejdéle 6 dní
  • před převzetím prosím zkontrolujte stav balíku, zda není obal poškozený a pokud máte pocit, že je zboží poškozené, pak jej nepřebírejte. Po převzetí zásilky již nemůžeme za Vás reklamovat poškození při přepravě. Nezapomeňte nás prosím o tomto stavu informovat na email info@stylovybyt.cz nebo telefonním čísle 777 155 555. Pokud zjistíte, že je zboží poškozeno přepravou až po jeho převzetí, kontaktujte zákaznickou linku České pošty na čísle 840 111 244. Reklamaci poškozené zásilky můžete uplatnit zpětně a to do 3 dnů.

GLS kurýrní služba - 99 Kč

  • kurýr Vám doveze zásilku na Vámi udanou adresu
  • společnost GLS umožňuje platbu kartou při převzetí balíku, tato služba není zpoplatněna
  • před převzetím prosím zkontrolujte stav balíku, zda není obal poškozený a pokud máte pocit, že je zboží poškozené, pak jej nepřebírejte. Po převzetí zásilky již nemůžeme za Vás reklamovat poškození při přepravě. Nezapomeňte nás prosím o tomto stavu informovat na email info@stylovybyt.cz nebo telefonním čísle  777 155 555. Pokud zjistíte, že je zboží poškozeno přepravou až po jeho převzetí kontaktujte prosím GLS na zákaznické lince 567 771 111.

Kurýr - doprava zdarma na adresu

  • kurýr Vám doveze zásilku na Vámi udanou adresu
  • tato doprava je možná pouze u produktů výrobce Artgeist
  • výběr přepravce je v rukách našeho dodavatele, nejčastěji se jedná o DPD a GLS
  • před převzetím prosím zkontrolujte stav balíku, zda není obal poškozený a pokud máte pocit, že je zboží poškozené, pak jej nepřebírejte. Po převzetí zásilky již nemůžeme za Vás reklamovat poškození při přepravě. Nezapomeňte nás prosím o tomto stavu informovat na email info@stylovybyt.cz nebo telefonním čísle  777 155 555. Pokud zjistíte, že je zboží poškozeno přepravou až po jeho převzetí kontaktujte prosím dopravce, který Vám zásilku přivezl.